Make-A-Wish Superhero Movie
Welcome to the Wishforce
Het is de eerste keer dat The Sales Unit volledig in samenwerking met een klant een campagne opzet. Dit doen de twee merken door de traditionele manier van werven om te gooien en het thema aan te passen naar dat van de klant. De werver wordt getransformeerd naar superheld en zo is de wijze van het werven en het straatbeeld vernieuwd. Het superhelden thema is een veel terugkerend thema bij Make-A-Wish, waar de zieke kinderen worden beschouwd als de ware superhelden, en is daarom perfect voor de campagne.
The Movie
De superhelden campagne wordt gelanceerd met de film ‘Welcome to the Wishforce’ waarin de samenwerking naar voren komt en de superhelden gepresenteerd worden. Eigen TSU’ers spelen de hoofdrol in de film, waarin ze de transformatie van werver naar superheld meemaken en op missie gaan om mede helden te vinden.
Wishjourney
Niet alleen de look maar ook de pitch is veranderd. Met het inzichtelijk maken van het wenstraject, de ‘Wishjourney’, kunnen donateurs zien op welke wensen hun geld ingezet wordt en in welke stage van de Wishjourney de wens zit. Make-A-Wish donateurs zien zo direct het effect van hun sponsoring.